2011-12-20

Semua salah

Hari ni memang aku bengang sangat. Semua benda yang aku buat salah dimata orang. Aku berdiam diri pun salah, aku berkawan dengan orang pun salah dan kalau aku buat perangai lagi la orang salahkan aku. Aku sebenarnya tak faham dengan sesetengah manusia ni, suka sangat adili orang melalui luaran, belum pernah kenal lagi dah judge orang macam-macam. Yang pergi report kat mulut tempayan tu apasal,kalau rasa ada benda yang tak puas hati just bagi tahu je. Tak payah dok suruh orang lain tolong sindir. Dah berasap telinga aku sejak dua minggu ni, nak balas balik kan kecil hati pula orang tua tu. Nanti dia kata aku tak boleh kawal emosi. Suka hati aku la nak kawan ke, tak nak kawan ke, nak dok jauh ke, tak ada kaitan nya dengan kau.. Sabar jelah yang aku mampu, tapi sampai bila manusia mampu sabar, aku manusia biasa. Memang ****, aku pun tak boleh nak explain banyak-banyak. Nanti buat tambah dosa aku adalah...

No comments:

Post a Comment