2012-05-19

Rindu sangat kat budak ni.....


Ni adik aku yang nombor 3.. Kiranya yang bongsu lah... 
Aku jarang tulis cerita pasal dia sebab aku jadi rindu n sebak bila teringat kat dia.. 
Aku rindu sangat dengan dia ni, dah lama tak jumpa. 
Last sekali jumpa masa cuti semester hari tu lah... Tu pun bukannye hari-hari, sebab dia tinggal kat asrama.. 
Tak pernah-pernah berpisah dengan ma aku budak ni.. Tiba-tiba kena duk asrama sebab kena paksa dengan adik aku yang sorang lagi tu, Si Angah, pas tu atok aku pun turut sama. 
Paksa pun untuk kebaikan dia jugak, tahun ni dia bakal ambil SPM. 
So, kitorang rasa tu yang terbaik untuk dia. Lagi pun aku tengok okey je keadaan dia kat sana...
Mungkin dah boleh sesuaikan diri kot...
Apa-apa pun along doakan yang terbaik buat adik...
Semoga berjaya dalam mengejar cita-cita..
Insya Allah..



Nie jelah antara gambar yang ada.. sebab adik aku yang ni tak suka sangat bergambar...


















No comments:

Post a Comment