2012-06-21

Hanya Allah yang tahu

Bila aku mula suka dan sayangkan seseorang,
Perkara yang sama akan berlaku,
Mereka akan meninggalkan aku tanpa sebarang alasan,
tanpa satu sebab yang kukuh..
Belum pun aku meluahkan perasaan,
Aku di tinggalkan seperti aku tidak layak untuk dihargai..
Puas sudah aku meratapi, 
Melihat kekurangan diri,
Namun, diakhir cerita, Aku yang akan menyendiri...



*Sampai bila aku harus menanggung kesakitan di atas perasaan dengki khianat manusia ini... 
  Aku hanya manusia biasa yang bisa menangis bila sakit, 
  Akan kecewa bila dilukai..
  
 *Teganya engkau manusia yang hanya memikirkan kenikmatan hidup di dunia..
   Aku tidak akan pernah memaafkan manusia yang membuat hidup aku menderita dan hampir musnah..
   Moga Allah membuka pintu hati aku untuk memaafkan..
   Moga Allah mengampunkan dosa yang telah engkau lakukan..

No comments:

Post a Comment